مقالات وبلاگ

راه اندازی کسب و کار در شرایط رکود

راه اندازی کسب و کار در شرایط رکود ترسناک است، زیرا رکود اقتصادی ترسناک است. مصرف کنندگان هزینه ها را محدود می کنند، شرکت ها هزینه ها را کاهش می دهند و همه ما مشتاقانه منتظر بهبود اقتصاد هستیم. در چنین شرایطی، به نظر می رسد عرضه یک محصول جدید، یک تلاش گران قیمت و نامطمئن به نظر می رسد.

اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که محصولاتی که در دوران رکود عرضه می‌شوند در چندین معیار مهم عملکرد بهتری دارند.

8 دلیل اصلی برای راه اندازی کسب و کار در شرایط رکود

1. پیدا کردن راه حل برای مشکلات جدید

دوران سخت اقتصادی منجر به مشکلات جدیدی می شود. این مشکلات ناشی از نیاز یا درد فعلی است که مردم احساس می‌کنند و اغلب راه‌حلی در دسترس ندارند.

درک کنید که مصرف کنندگان اکنون چگونه با این مشکل برخورد می کنند و چه کسی بهترین راه حل فعلی را ارائه می دهد.

روی موقعیت کسب و کار، محصول یا خدمات خود به عنوان راه حل جدید و بهتر تمرکز کنید. حتی اگر جایگزین‌هایی در دسترس است، نشان دهید که چگونه راه‌حل شما فوری‌تر، قابل اطمینان‌تر، مقرون به صرفه‌تر و غیره است.

مثلا در دوران  COVID-19، احتمالاً بهترین راه برای نزدیک شدن به یک ایده تجاری جدید شروع از راه دور، تحویل بهداشتی و سریع بود.

2. ارزان تر، بهتر، سریع تر

به‌عنوان یک کسب‌وکار نوپا، این احتمال وجود دارد که شما از خانه خود شروع کنید، حداقل کارمندان و هزینه‌های سربار بسیار کمی در این مرحله داشته باشید. این ترکیب شما را در موقعیتی عالی برای ارائه راه حلی ارزان قیمت و جلب نظر مشتریان قرار می دهد.

در یک رکود اقتصادی، کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان به طور یکسان به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند. اگر بتوانید در صرفه جویی در هزینه آنها کمک کنید و آن را با خدمات بهتر یا زمان تحویل سریعتر ترکیب کنید، شانس خوبی وجود دارد که آنها را به مشتریان بلندمدت تبدیل کنید.

اکنون می توانید با آنها رابطه برقرار کنید و به طور بالقوه آنها را به حامیان تجارت خود تبدیل کنید. همانطور که اقتصاد بهبود می یابد، همیشه می توانید به دنبال افزایش قیمت ها یا اضافه کردن خدمات جدید باشید که این مشتریان به دلیل اینکه قبلاً به آنها کمک کرده اید، مایل به پذیرش آنها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *